Svettigt värre...

Hallå..
idag har jag tagit ut mig riktigt ordentligt. och klockan är bara 12..
jag pallrade mig ut och gick som varje dag denna vecka.. =)
men sen när jag gått typ 50 min. fick jag för mig att jag skulle springa/jogga hem..
och fan va fort man kom hem. liksom istället för att gå.
och faktiskt så klarade jag den siste kvartern.
såå nöjd.
men jag lovar att jag va typ darrig i benen när jag kom in.
jag har inte sprungit så länge på....
är de typ två år sen jag slutade med fotbollen. så jag fick ge mig själv en klapp på axeln idag.
så om man gör så här varje gång. springer sista biten hem. då måste man ju orka mer och mer för varje gång typ. =)
och ska de bli bandy spel tll vintern får jag nog lägga lite mer energi till mig..
men har lyckats bra. jeansen jag har kan jag inte ha mer. snart ett par mysbyxor bara..
BIG SMILE

idag komer fredrik hem tidigt. slutar kl13. tack vare att han jobbar över varje dag i övriga veckan..

ikväll ska vi nog bowla oxå...  hoppas vi kan bli ett gäng ändå!! alltid roligare då.
och sen är de bara gå upp tidigt imorn och åka till syster. ska bli rätt skönt faktiskt. har laddat upp med en godis påse.
som jag ska ha  när jag eldar i deras kamin.. mmm mysigt värre. love värmen..

Och så har man betalt sina räkningar. fy fan. nu är jag fattig vill jag lova. fick inte över alls mycke denna månad.
javla akassans karensdagar. bajs bajs..
menmen snart kommer väl de oxå igång...

nu ska de in i duchen och sen får vi se..

Ha en trevlig helg..
/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0