Grejandes...

lite har man gjort sen sist jag orkade skriva.
datorn har var så oerhört seg så har inte orkat vänta.. =)

Jag gör sista månaden på jobbet. snacka om att man inte alls vill gå dit, gå upp tidigt, jobba på kvällar osv..
men ser de just nu bara som pengar.. de känns som dom utnyttjar mig liksom.
ingen har behövt börja 05,30 sen vi började öppna 06,00 för över ett år sen.
men på mitt JAN schema öppnar jag en morgon i veckan. Hmmm.
men de är nog bara jag som tycker de är konstigt. menmn...

Jag har sökt ett ende "riktigt" jobb. sen har jag ju bara frågat runt och lämnat papper...
så vi får se om man blir uppringt i slutet av FEB. får iaf en månad "ledigt"!!!!!
ska pallra mig iväg till arbetsförmedlingen på torsdag. hoppas den har öppet och sånt. lägga mitt intresse. och fråga om taxi kort o sånt, om de finns möjligheter att dom kan betala osv....

Idag vaknade jag 10 och trodde fredrik försovit sig, men de va bara täcket som låg så högt.. haha
sen gick jag ut och gick en timme, så nu har jag duchat, hängt tvätt, ätit frukost,
ska snart fixa snabb lunch och middag tills ikväll på jobbet.
och så ska jag klippa mig idag. innan jobbet, de känns lite jobbigt, för då hinner jag inte trixa med håret själv.. får slänga med plattången och lite bös ifall.. hahaha. klipper nog av på ena sidan riktigt kort... elle aa inte över örat..


Typ något sånt här på höger sida.. =)
hoppas de blir bra....



Ha en trevlig tisdag..
Puss // Lina

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej hej hur är det? Vad kul att du oxå har blogg.. =) Hoppas allt e bra.. Kramen C

2009-01-14 @ 21:02:05
URL: http://tibblin.bloggspace.se
Postat av: Sandra

Hello kära kusin !!

Hur går det med jobbsökandet?!

Hoppas det löser sig så fort som möjligt.

Hur blev klippningen?! nyfiken

Kommer du/ni med till mormor på lördag?!

En sådan där skitjobbig dag på schemat igen, men då är det skönt att träffa er alla fina ;)

Hoppas allt är fint för övrigt !!

Puss & god natt

2009-01-22 @ 21:38:17
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0