samma visa..




jag tycker alltid det är konstigt att det alltid är samma visa med samma människor..
samma person/personer visar alltid intresse när Jag hör av mig,
men sen får man aldrig något tillbaka..
.....om och om igen.....
samtidigt som jag inte orkar bry mig blir man samtidigt lite ledsen.
för när man "bestämt" något så hör man inget och ingen svarar när jag ringer för att kolla.. hmm
Jag vet iofs inte om det är jag som gör fel men måste få avreagera mig lite..



Kvällen hos mormor och mamma va mysiga.
tack båda för den enormt goda maten och mormors goda efterrätt och tårta.
storslaget..
jag, malin, stina elin och mamma spelade två parti med skippo innan malin åkte hem..
så tråkigt att dom bor så "långt" bort. tar ju en hel timmme.. =)

jaha. då har jag bara två dagar kvar på jobbet när denna kväll är över..
känns lite skönt men mest jobbigt. och lite irriterande.. 
konstigt dedära... 
jag väntar på svar från stället i trollhättan. 
jag och frida börjar nog läsa taxi kort vilket falll. bra extre knäck på helgerna om jag får heltid n ågon stans.. =)
sen har jag fått erbjudande på Liiiite på ett ställe i grästorp.
bra att ha taxikortet då. om de skulle bli så.. 
hoppas hoppas.. 
jag ska till arbetsförmedlingen på tisdag. och anmäla mig. sen får vi se hur de hela går till.. 
håll tummarna.. 

HA en fortsatt trevlig vecka..
//Lina

 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ååå vad tråkigt med sådan människor, vet precis hur du känner, hade en kompis som var sån och man svansade alltid runt, man tänkte att man skulle skita i det och inte umgås med henne mer men rätt som det var så ringde hon och man sket i det gamla som var, och så var det bra ett tag och sen var det samma visa igen !!

Man blir sååå arg och besviken, dålig respekt tycker jag.

Idag är vi inte alls så nära vänner, både på gott och ont, saknar henne allt emellanåt men mest är jag nöjd över mig själv som inte svansar efter längre =)

Hoppas den/dom skärper sig för din skull !!

Ja det ska bli jättemysigt och skojigt ;)

Det är kul för han tycker sånt är skoj, shoppa, ut och gå, inte som alla andra allså ;)

Du får säga till Fredrik att vi ska göra en sådan sak så kanske han får eld i räva?! =P

Idag är skallebanken lite bättre, fortfarande inte helt borta men bättre, men det halsonda hänger i, men nu får det vara bra snart tycker jag !!

Skoj med taxikort, verkar vara ett rätt så roligt och omväxlande jobb, det fixar du.

Hoppas du får något av dom andra jobben som du har på gång oxå !!

Hoppas huvudvärken släpper snart !!

Kram på dig

2009-01-28 @ 14:35:09
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0