Run bitch run...

ja då va de månadg. och inget jobb så långt ögat kan nå.
nu börjar de bli lite segt. orklös och ingen motivation alls till något..
kom trots allt ut imorse, gick ner och köpte mig ett frimärke och postade mitt 2a kassa kort..
så de kommer förhoppningsvis lite pengar om sisådär 15dagar..
Sprang sista biten idag oxå.men idag va de ännu segare..ojojoj

helgen va såå mysig.
hugo är ju bara för söt och så duktig.
va ute och åkte snowracer, och åkte kana på isen. tyckte han om .=)
sen va de inne lek som gällde. eld i kaminen va ju ett måste, fick tillslut fyr i den.. haha
han sonmade kl 20 så sen hade man hela kvällen lugn.
tur att stina va med så man hade någon att prata med.
diss för malin o björns dvd som inte tar brända skivor när vi hittade så många vi ville se...ajja
sen sov lite halvkasst, vaknade varje gång hugo hostade och så.
snacka om ovana.. =)
sen vaknade han kl 8 och lekte tills jag orkade gå upp. så lugn.
malin och björn kom hem vid 13 typ å då blev lillen glad..
Tack för en skön helg.

Nu blir de duchen och sen åka med Sandra och david till göteborg och sen kanske uddevalla. dom ska köpa bil men är osäkra vilken, så göteborg först...
jag ska köra hem en av dom sen..=)

ikväll blir de nog inget.. =)

imorn ska jag till arbetsförmedlingen i trollhättan, till "min" handläggare, gott segt..
ska ha svarat på dessa frågor.
Vad vill och kan du arbeta med?
Vad är du bra på?
Vad ska du göra för att få ett arbete?

Hallå.. snacka om störande. har svarat på en. och de är att jag ska ta taxi kort.. =P
(med deras pengar blir de ännu bättre. haha)

Tjingtjing.
/Lina

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hallå !!

Ja gott tråkigt är det att han ska vara borta så längre, känns redan ensamt och han har varit borta i två dagar...

Men mysigt när han väl sen kommer hem ;)

Nä då du behöver inte stressa, jag kommer när det väl blir inflyttningsfest =)

Förstår att det måste vara skittråkigt och jobbigt att inte ha något jobb, men hoppas det löser sig med taxikortet !!

See you on saturday, PARTY PARTY !!

Kram

2009-03-02 @ 16:57:46
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0