Så JÄVLA orättvis..

Hittade presic en låt på datorn jag inte visste jag hade..
denna låt, just denna låt är så bra. den va riktigt bra innan just denna dagen och nu efter.....
de går inte beskriva känslan jag får, jag ryser, jag minns, jag ler, jag gråter. allt på samma gång..
vissa dagar går det bättre och vissa dagar lite sämre... så bra..
varje gång jag hör den kommer jag tänka på denna dagen....
You Raise Me Up.
Min älskade moster Carina. Tänker på dig, Saknar dig.
Alla i familjen. ni är guld värda. älskar er.




så skönt men ändå jobbigt när man får sånna här dagar..
man tänker på alla som inte får vara med oss mer, som man har extra bra minnen från.
 morfar, farfar, Carina.


//Lina


Kommentarer
Postat av: Sandra

GRATTIS, härligt att du i alla fall har fått en timanställning =)

Alltid någit som sagt !!

Ja sådana dagar får man ha, har dom emellanåt oxå men väldigt sällan men det är skönt efteråt.

Lätta lite på trycket liksom.

Den låten kan jag heller inte höra, eller "Fix you" med Coldplay, hemska men fina minnen på samma gång.

Saknaden är enorm, och detta ska man för alltid leva med, känns så jäkla jobbigt och orättvist !!

Men det är tur att jag har mnin familj och er fina, annars hade man inte orkat.

Tack för att du/ni finns !!

Hoppas du får en skön lördag.

Ska åka till en kompis och dricka lite nu men det blir lugnt, ska upp imorgon.

Klart du ska få komma och kolla sen, blir la inflyttningsfest vet du =)

Ha det bra !!

Kram på dig

2009-03-28 @ 20:09:55
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Sandra

GRATTIS, härligt att du i alla fall har fått en timanställning =)

Alltid någit som sagt !!

Ja sådana dagar får man ha, har dom emellanåt oxå men väldigt sällan men det är skönt efteråt.

Lätta lite på trycket liksom.

Den låten kan jag heller inte höra, eller "Fix you" med Coldplay, hemska men fina minnen på samma gång.

Saknaden är enorm, och detta ska man för alltid leva med, känns så jäkla jobbigt och orättvist !!

Men det är tur att jag har mnin familj och er fina, annars hade man inte orkat.

Tack för att du/ni finns !!

Hoppas du får en skön lördag.

Ska åka till en kompis och dricka lite nu men det blir lugnt, ska upp imorgon.

Klart du ska få komma och kolla sen, blir la inflyttningsfest vet du =)

Ha det bra !!

Kram på dig

2009-03-28 @ 20:10:00
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0