Fy sjutton så bra...

alltså, min hals gör något så fruktansvärt ont, tror jag dör snart..  fy fan..

Jobb, Jobb.. varför är man så störd egentligen, när man inte har jobb då vill man bara jobba, nu när jag jobbat 3-6 dagar /vecka typ så vill jag bara vara hemma..  helt sinnessjukt. hmm menmen...

Nu äntligen har vi fått tittat på twilight.
fy sjuttan va bra den filmen var/är..
lätt att den måste ses igen. och så jävla bra att de kommer flera....



Såå kär i denna film..
SE DEN

idag är jag ledig. typiskt att man inte sår så bra då.
ska försöka åka simma lite sen, inte så ansträngande som promenaderna blir.. =)

sen är de gräsklippning som ska prioriteras...
jag ska nog ta premiäråket, fredrik är de som klippt dom första gångerna på den nya klipparn.
men idag får jag nog görat..

ha de gott..
//Lina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har vi sett den, den va bra ja..

2009-06-14 @ 15:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0