Jävla lågkonjuktur...

jag hatar att vara arbetslös, eller hur sk ajag säga.
har ju jobb nu, men känns som det inte är tillräckligt...
vill jobba som jag alltid gjort,  jävla skit.
pengarna räcker inte, måste leva på fredrik,
han som oxå är van att alltid ha pengar över, de blir som  en ond cirkel liksom.
vill inte llåna heller av någon, fick dock låna några kronor av mor&far för dom sista räkningarna förra månaden..
såå jobbigt tycker jag att det är. fy sjutton..
men allt ont har ju något gott med sig har någon människa sagt. får väl hoppas på de. men när??

Även taxi kortet ligger och hänger över mig.
känns som jag bara läser & läser men inget fastnar, ingetminne..
om jag bara fick de oxå så blir de mera jobb å pengar....

snacka om klagar inlägg, men så gött att bara skriva lite. känns som ingen som jag pratar med (som har heltidsjobb) förstår riktigt. de förstår jag oxå, för jag hade nog inte förstått när jag hade de som bäst liksom..

nu  ska vi iaf till mamma och äta mat.. =)
blir nog lite bingolotto ikväll..

Trevlig söndag..
//Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0