Ben hinnorna!

jahaa. då har snart hela denna veckan oxå försvunnit..
snart fyller man väl oxå 55 och inga barn har..

idag måste jag vara effektiv måste jag säga..
vart uppe och joggat/gått 45 min på morgonen, ätit frukost, ska ducha, in till shellan men en film, till bibblan med två böcker som skulle vart inne igår.=) och sen jobb..
De värsta när jag är ute och joggar lite så gör de så ont i ben hinnorna, de har gjort de sen London.
men de är bars kämpa på och töja ordentligt efteråt..

Just nu har jag skriv torka.
vad ska jag skriva? om jag inte har något direkt att skriva liksom ?
än så länge har jag inte hört något om tjänstledigheten. men han frågade mig igår om de verkligen va 9 augusti den började..
hmmm men de ger sig.
hoppas ju bara på tryggheten efter egentligen, men ändå hoppas jag ju innerligt att jag hittar ett jobb under tiden..

nu blir de lite SATC.. =)

//


Kommentarer
Postat av: Johanna

För mig hjälpte det att köpa nya skor, när det gäller benhinnorna. Dock fick jag krämpor på andra ställen istället ;-) men benhinnorna gör i alla fall inte ont.

2010-04-29 @ 12:31:58
URL: http://nojja.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ta det försiktigt med benhinnorna bara, för det kan tydligen bli något som hänger i läääänge och då är det bara vila som gäller så det kanske är bättre att gå lite och börjar jogga när det det känns som det är på väg bort !!

Vore ju skit om du måste lägga ner allt !!

Kände något liknande en gång men det gick över dom tur var, visst kommer det lite från och till men inget som ännu inte gått över dom tur är.

Men riktigt skor är nog a eller o oxå !!



Hoppas du får en skön lördag kusin !!

KRAM

2010-05-01 @ 10:58:22
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Jag svarar!

klart jag har riktiga skor tjejer.. =) sånna hon som springer i reklamen för intersport har.. likasamma som har jag.. haha.. så dom fungerar nog hyfsta.. =)



ja hinnorna får ta liite promenader istället. bara att vi förmodligen ska gå/jogga vårruset den 11e maj.. och man vill ju inte komma helt sist av dom som vi åker med.. =P

2010-05-02 @ 14:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0