Herre hjärtarnes!!!

alltså. jag gillar verkligen att blogga.. de gör jag. men de sista nu har jag knappt satt mig vid datorn alls. än mindre kommit fram til något att skriva..

alltså..
nu har de ändå vart ganska mycke de sista.
lite utgång, lite mys, mycke nya ider och tankar, jobbet har fått en helt ny innebörd..

Ja, Jag har äntligen pratar med min chef, han skull efundera liteoch senge mig ett svar på om han kan godkänna en tjänstledighet.. =)
ominte. ja då ör de väl bara för mig att säag up mig? eller?
utbildningens anmälningsavgift ärbetald och låne ansökan till banken skrivs klar imorn ihop med far..

bilder som förklarar de sista händelserna kommer nog upp snart..=)
några här och nu..


jag och mina två små systrar.


min syster & fadder barn =)


(Varnar känsliga tittare. bilderna kommer i blandad ordning på dagar & händelserna..)
27 Mars


hår fixning på salong innan utekvällen

         
Helen, Frida, Sanna, ELin, Jag, Helen

    
Emma. Emmelie, Maja, Sanna, Elin & Sofia


27 Februari


jag då

          
Alla tre med födelsedags brillorna


Jenny Poserar


Flickorna Malin, Lisa & Frida


Natta & Frida



Nu ska jag var ärlig och säga att jag orkar inte lägga upp fler.
London å påsk får komma liite senare..=)

blir att krypa ner brevid en sovandes kille.
imorn ringer klockan 7,30 = morgon promenad.
och sen falköping med tjejerna alexandra & petra & linda tror jag. =)

Natti Natt

//


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hallå kussen =)

Skoj att se ett livstecken från dig ;)

Synd att vi inte sågs i lördags som sagt men du jobbade antog jag?!

Tack för din kommentar på förra inlägget, betyder massor ;)

Nu är man inne i rätt flyt och då är det bara att försöka hålla det.

Kom nyss in från en promenad, var inget sugen alls men det är ju så skönt när man väl kommer ut & speciellt när man kommer hem igen =)

Du verkar må bra?!

Härligt att läsa ;)



Ha det bäst !!

KRAM

2010-04-27 @ 20:45:54
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0