London & TRAV!!

IDAG ÄR DAGEN DÅ JAG GÖR MIN FÖRSTA RESA UTANFÖR NORDENS GRÄNSER!!!!
ååhhh de ska bli sååå roligt..
jag har inte lika mycke panik om penga biten idag som för några dagar sen.
de har visat sig att de andra bruttorna har nästan lika mycke/lite.. haha

Fast jag kunde ha haft lite till i kassan idag..
Om. OM
jag bara hade köpt den där jävla V65 andelen igår... JÄVLAR!
Jag jobbar ju i spelat på jobbet, varje onsdag, så då gör jag ett andelsspel på travet till torsdagarna.
7st andelar som kostar 38:- var...
och alla vet att jag bryr mig inte om sånt, jag bara kör ut två harry och jämför dom med Travrondens tippning..
och denna jävla vecka
DÅ JAG INTE KÖPTE NÅGON.
blev de självklart pengar.
2900 någonting/andel så totalt 18000.
tror ni jag dog när dom ringde från jobbet och "hånade" mig för detta..
Fast dom grattade ju självklart mig bara.. hahaha
så går de när man skulle ha "sparat in så mycke som möjligt"

Ha en underbar helg här hemma i Svearike.
tänk gärna på mig runt 21 ikväll då vi sitter på planet. jag kan lova er att jag kommer var anervös.. =)

over and out

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0