redo?

Jag har fått bekräftelsen på utbildningen.
anmälningsavgiften betalas denna månad!
whieee..
men nu har jag mitt nästa problem. =)
Jag har ju tänkt fram tills idag att jag ska ta tjänstledigt från 1 augusti till 1 Feb. Ifallomatt liksom.
men nu fick jag veta att man måsta ha anmält de till sitt jobb 6 månader iförväg. (enligt handels)
och om jag inte räknar fel nu så är de bara 4 månader kvar till augusti. =)
Så nu är ju frågan om jag istället ska säga upp mig helt och hållet.!!!?????
vad tror ni? hmm..
detta är som en liten klump just nu.. bara att spotta ur sig de till stefan idag kanske!
jag vet ju att jag vill ta utbildningen.. =)

London va för de andra helt awesome.
vi hade två olika rumskompisar i rummet på våra tre dagar, eftersom de va ett Hostel och vi va 5personer och vi fick ett 6 bäddars rum. =)
men de gick bra.
fick shoppat en del, och mycke god mat och mycke skratt.
vi va på musikal.. We will rock you!!! super bra faktiskt..
bilder och allt sånt få komma in en annan dag.. =)
frida har lånat kameran.. =)

nu ska de fixas lite frulle, sen jobb 12-21
sen en promenad/jogg tur med frida. =)

//


Kommentarer
Postat av: Syster

Fråga om tjänsledigt först iaf även om det e 4 månader kvar för det e olika från företag till företag hur dom gör å tycker mm =)

2010-04-19 @ 14:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0