2 veckor.....

OJ här har jag vart lat..
ska bättra mig...

Skolan är nog faktiskt de bästa jag gjort på lääääänge.
Jag tycker det är hur kul som hellst. varje dag händer nya saker.
de är högt tempo men man hinner ändå göra fel och göra om. =)
klassen är bra. väldigt blandat, från 21-55 år tror jag. =)
de finns super sköna, roliga, galna & normala människor i vår klass om 11 personer..
Jag tycker de är så jävla roligt. jag som är en liten djävul i sig tycker de är bra att de finns mer människor som är likasinnade som jag som gillar att driva lite och ha kul...

ja. vad har vi då fått göra!?
buketter, bordsdekorationer, begravnings dekorationer, begravningsbuketter, solitär bukett. krans, bordskrans och säkert något mer..
har tagit bilder på de mesta faktiskt, lite roliga att ha känner jag..

    
Min allra första Bordsdekoration.

         
Uppbyggnad & de färdiga resultatet av min andra bordsdekoration.

    
Två olika runda bordsdekorationer.

              
En vanlig hårkrans och en bordskrans

    
en solitär bukett & en nivå bukett.

    
Två olika begravningsbuketter.

    
Två olika fast med nästan samma blommor. begravnings dekorationer.

Vi gör offtast symmetriska dekorationer, och de har jah kommit ¨på är mitt största problem, varför måsta den sitta i samma höjd som den osv.. =)
men jaa blir man något bättre så är de bra..
finns vissa få som man känner att man blivit nöjd med.
men undra hur nervös man ska vara när man ska sälja/ge bort sin första dekoration som man fått beställning på tex..
(Sen att göra begravings grejer känns bara jobbigt.
jag kommer bara att tänka på min kära moster då.
den där helvetes dagen som passerade oss igen för några dagar sen..
phuuuuuu..)


Sen har jag hunnit fira min syster som fyllde hela 26 i år..
I hennes nya lya, de kommer bli as bra när hon fått iordning på allt och så.


Grattis. hon fick min krans. :)

         
         

Ja att saga är en linlus är inget att fundera på. hon vet precis hur en kamera ser ut...
Underbara barnet. vore de inte malins hade jag kidnappat hennes båda barn..




Hugo fastnade oxå på några kort...

NU kom fredrik hem. så ska be han om hjälp att plugga snittblommor.
Har prov på Onsdag och 40 stycken ska då sitta.
Utseende, Svenskt namn & botaniskt namn (latin)

Fick föresten ALLA rätt på första provet vi hade igår. 42/42.
Har lagt ribban högt för mig själv!
Bra jobbat..

Kommentera gärna!!
//


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad duktig du är.

Att vara osymmetrisk kommer säkert bli din "grej"

Det gäller ju att vara unik =D

2010-08-19 @ 21:25:15
URL: http://nojja.blogg.se/
Postat av: Carolina

Tjenna bruden ;) Kul att du tittade in! Var tvungen att snoka på din med! Fin blogg! Kul att läsa och kan bara säga att jag diggar dej som f - a - n (!) och gillar att ha dej mitt emot ;op hehe... C-ya tomorrow!!! Kraaaam

2010-08-19 @ 22:21:38
URL: http://liinasliv.blogg.se/
Postat av: Caroline

Vad duktig du är!! Önskar dig all lycka med skolan!!

Kram Carro

2010-08-20 @ 11:00:20
Postat av: Tina :)

heej gullee:) har du börjat skolan nu :) vad kul, vad fina blommor du gjort :)

vi ska ha 21 september, så de är 1 månad kvar i morgon. men hoppas de kommer snart :)

men vi ses väl i morgon antar ja? kraam

2010-08-20 @ 12:25:26
URL: http://jusstinaa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Mmmm visst saknar vi henne, allas våran fina, underbara, goa Carina ♥



Skoj att du tycker skolan är kul, kanske kan få en annan att börja göra något vettigt oxå?! =)

Jättefina arrangemang du gjort, då vet jag vart man kan beställa om man vill ha något fint =)



Love you too och ha det bäst !!

Kram

2010-08-20 @ 17:25:45
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Mia

Oj så roligt att höra att någon gillar mina filmtips. Det blir ju en del nu när vi kommit in i ett stimm.

Loppis är ju bara så kul. Hittade en del igår på Lions loppmarknad. Även Auktion är bra. Ropade hem en gungstol, en sockerlåda och "Björne". Bilder kommer senare =)

Kram

2010-08-22 @ 16:43:04
URL: http://ehrnbecker.blogspot.com
Postat av: Sandra

jättefint :) håller tummarna för dig, hej o hå! :D

puss

2010-08-24 @ 19:08:40
URL: http://noamericano.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0