äntligen fredag.....

fredag och denna helg betyder leeeeedig!!!
så jävla skönt faktiskt. Fast börjar få lite flytt-panik.
har inte packat en enda låda än.
visserligen har JAG tänkt att vi ska fixa som vi vill ha de INNAN vi flyttar in.
men fredrik vill ta ett rum i taget. (när vi flyttat in) känns liiite för segt för min smak att bo i röran.
man vill ju liksom få iordning nästan direkt...
skulle diskutera lite färg/tapet nu i eftermiddags. slutade i kaos. Nästan..
fredrik bara gick...
phuuu så trött man blir..

NU har jag duchat och lagt maken för ikväll. inget avancerat, bara lite kräftis/inflyttnings galej hos Lars & Sofia..
de kommer bli trevligt men jag ska inte dricka.
känns som jag måste upp relativt tidigt och börja fundera ut en bra-börja-packa-plan!!!!!

detta är tanken att jag ska ängna helgen åt:
*Rensa upp & rent i källaren.
*Börja packa ner köks saker som man inte använder.
*Packa ner de som man kanske inte behöver använda!
och allt ska ut i garaget, så man ser om man kommer någonstans och inte bor i lådor....
ALLT. ALLT sk averkligen packas i banan lådor denna gång. har samlat ihop ca 25 st. och har ett gäng hos mor och mer på jobbet. =)
*och sen får de pli lite pluggande oxå..

Ha en fanastisk helg..

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0