Fönster tjuv??????

seriöst.
varför ska allt hända samtidigt..
slutade jobbet 19,30. skulle skynda mig hem för att byta om, slänga i mig lite mat och sen vidare till sparlösa.
när jag kör upp på gårn och inser att jag inte har nyckel till huset och ingen huresvärd är hemma och frida är inte i kommunen så hon kan inte komma och hämta nyckeln hos hennes päron...
såå typiskt eller vad??
men iaf så har jag ju då öppet fönster i källaren på sommaren.
och ett fönster hade ett element precis under sig så där fick jag klättra in.
tänk om den bilen som  åkte förbi ringer polisen. tänk!! hahah
så nu har jag bytt om.
va bara tvungen att skriva...
åker och hämtar upp frida hos malin. och hinner självklart klappa på magen först..

för nu är jag LEEEEEEEDIIIIG. från hemköp.

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0