redigt modern???

alltså detta med nya morderna saker? inte min grej.
för de första är jag så oteknisk så jag klarar ju knappt av att knyta mina egna skor..
men iaf min fd telefon har dött, gått ur ringen, helt enkelt gett upp hoppet om fler levande timmar.
jag tappade den på fyllan & villan i lördags,
och sen på söndagen bara skärmen dör, slocknar.
telefonen fungerar alltså fortfarande.
gott störande, så att läsa sms eller använda telefonen mer än att ringa till dom som jag kan nr till va lite svårt.. haha
så tog tag i de DIREKT för en gångs skull och besökte radioaffären i byn..
han typ små skrattade lite när jag frågade om de va värt att laga.. NOPE!!!
så jag fick se på lite alternativ.
han hade typ tre i lager så valde mellan de..
han hade en xperia 10, xperia 10mini och en annan B variant som man hade när man va typ 18.. =P

Så de blev denna:

XPERIA  MINI.
inte den med tangentbord utan bara helt "vanlig pekskärm!

Så skulle jag jätte glad och lycklig fixa in lite låtar, lite bilder & så..
installerar skiten och sen fungerar de inte.. inte ett smack..
så med mitt otroligt lååååånga tålamod gerjag upp rätt snabbt och ger över till fredrik.
som inte heller fixade de..
så vi gav de ett till försök idag..
raderade ALLT som hade med sony ericsson att göra från datorn.
och började om....
så nu har jag lite låtar..
hihihihi....
vad hade jag gjort utan denna killei mitt liv...

Han gör mitt liv..


(bjuder på den åt honom. hahahah

//


Kommentarer
Postat av: Carolina

Haha jaa det är helt sjukt - känner inte igen mej själv ;) Haha... men vi är så duktiga så!! ;) Det är inte helt lätt med dessa tekniska prylar heller, tur vi har de som kan hjälpa oss när vi blir helt tafatta =D Nee nu är det dags att bege sig till skooolan och dej ;) Pöss!!

2010-08-26 @ 08:30:41
URL: http://liinasliv.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha skönt kort på Fredrik =)

Gött att ni lyckades få igång mobilen tillslut, sånt kan vara grymt drygt !!

Kram

2010-08-26 @ 16:14:50
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Granne

Inte alla som har 40 blås över bron på hemväg från festen i lördags. Tilläggas ska att fordonet var cykel....

2010-08-26 @ 22:23:19
Postat av: Lina till Granne

hahaha... nee 40 knyck på gamle räsern är inte illa på fyllan & villan.. =)

Härligt P-A? Sofia? =)!!!!

2010-08-27 @ 17:45:58
URL: http://lina87.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0