Sovandes...

igår va de mys på höög nivå.
jobbade till 18.
åkte hem, fixade fram lite film och så kom de två människor på besök med pizza.
lyx delivery. (fel stavat jag vet men va fan.. )
de tog kanske 20 min i filmen och då ser jag och fredrik att våra vänner sover i soffan..
sååå roliga va dom tänkte jag..
de vaknade, och åkte hem..
söta dom är tillsammans...
jag såg klart filmen och sen gick jag och la mig.
åkte sen och hämtade mor & far Mormor på skogshyddan klockan ett.
sen hem igen till sängen.. klockan ställdes på 07 för jobb... =)

Fredrik har verkligen vänt på sitt dygn nu när de bara är han som har semester så vi sover typ aldrig ihop känns de som. jag vaknar sällan när han kommer och lägger sig, och han vaknar aldrig när jag går upp till jobbet..
men mysigt är de allt..

Kommer sakna min knasiga prins alldeles strax...


vi två..

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0