upp & ner, ner & upp!!

JÄVLA SID FAN...... INGA BILDER IDAG HELLER GÅR ATT FÅ UPP!!!!!

Att en vecka kan gå så sjukt fort är helt otroligt...
Jag tänkte att jag iaf skulle hinna uppdatera två gånger i veckan...
hmmm..

Måste iaf först och främst tacka för allas fina kommentarer i förra inlägget.
kan inte riktigt hålla med er om att de är så bra, men de blir förhoppningsvis bättre..
men samtidigt blir de svårare och svårare saker...
och självklart är de hur kul som hellst..
Alla är så sjukt fokuserade hela dagen fram till kl 14-15 typ då börjas de flummas rejält borta i vårt hörne av klassrummet.. hahaha but I LOVE IT!!!!

(bild)

och eftersom vi är några tjerer från olika platser i sverige med olika dialekter blir de endel gliringar om vissa ord osv.. men jag har så jävla kul.
bara ingen tycker jag är en dryg, elak & idiotisk person så tror jag vi kommer klara detta fint ihop..
imorn!! Andra provet.
ca 40 snittblommor ska vi kunna.
utseende, botaniskt namn & de svenska namnet.
jag känner mig räääät lugn men de är en-två stycken som rörs ihop. men de kommer gå bra..
Håll annars tummarna imorn mellan 09-10.

Mitt nya liv då?
De rullar på bra tycker jag allt.
hinner jag inte till gymmet för ett pass så har jag faktiskt gjort någon aktivitet.
om de inte vart promenad så har jag hoppat hopprep eller kört lite på maskiinen i källaren!!
men ska komma igång med gymet igen nu.. betalar ju ändå fört..

(bild)

Vi har ännu inte börjat flyttpacka eller något än. känns som om vi tar de rätt lungt.
Vi (jag) vill ju att all målning/tapetsering ska vara klar innan vi flyttar dit saker..
Jag har börjat få lite beslutsångest.
hela tiden har jag bestämt mig för att vi kör på vitt, grått, brunt, natur färger osv..
men nu är jag lite inne på att färga till de om hyresvärd går med på de vill säga.. =)

(bild)

Vad ska jag skriva mer för oviktigt idag..

Blir en joggingtur med frida senare. och hoppas jag hinner hem till Fångarna på fortert. missade ju de igår. =(
HA en bra vecka..

//


Kommentarer
Postat av: Carolina

Ja detta med stavning lär bli myyycket intressant... haha ;) Hoppas det sitter när det gäller imorrn! =D Klart jag trivs med gänget i hörnet ;) Haha kan man bli grymmare! C ya tomarraw darling <3

2010-08-24 @ 22:47:53
URL: http://liinasliv.blogg.se/
Postat av: Lina

Du är så söt Carolina!! Du gör mina dagar!! kram

2010-08-25 @ 21:54:00
URL: http://lina87.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0