fortfarande inge

de är då fan att jag inte är något data snille...
då hade datorn och mina inlägg bara flygit i höjden..

utbildningen är slut och jag kan kalla mig florist.. whieee
avslutningsdagen va jätte mysig, några va som alltid lite apatiska i goet.
och vi trodde att tårarna skulle klara att hålla sig borta, men ikke..
när vi fick betygen så blev de tårar av både elever och läraren,.
och de värsta va när vi skulle liksom åka hem...
ååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh SAKNAR ER SÅ redan.
ingen ville gå ut mot bilen, vi stog bara där och tittade, kramades, skrattade och grät..
men vi kommer ses igen. snart. de vet jag.

Idag har vi första träffen utav vinets gudinnor hos nelly, julmat står på schemat och de hålls på för fullt i köket. (därför jag inte är där.. )
haha

Imorn ska jag och nelly till ullared.
och jag vet att det är SÖNDAG och att de är veckan innan jul. men va fan gör de. folk är de ju alltid där och vi kan va minst lika mycke idiot som alla andra typ..
har bara fått idiotförklaringar att vi sk aåka på denna dag.
men de är enda dagen jag är ledig innan jul och jag är gott pank redan så de blir faktiskt lite billigare trots bensin, sen får jag ju en heldag med nelly pelly. =)

Vi alla tjejer ska även åka till solen i maj, juni?!. de är bestämt.
så sanna B om du läser detta så SKA du med fast att du kankse just kommit hem.. bara så du vet

Nu blire mat..
//


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är klart att det kanske är mycket folk där, men samtidigt kommer inte barnbidraget förräns på måndag så ni kan ju faktiskt ha tur. Och när man åker dit är man ju ändå inställd på att det kommer vara folk där. Det är bara se till att man har tid. Ni kommer vara nöjda när ni åker ifrån Ullared, det tror jag garanterat.

Och grattis! Nu får man väl kalla dig "Florist Lina"

God Jul på dig, kram kram

2010-12-18 @ 22:16:31
URL: http://nojja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0