Tro det eller ej.

i skrivandes stund så sitter jag nu i vårt "datarum" de kommer bli nice när vi kommit iform här inne och när fredrik trimat den lite..=) får ej lägga in och ladda upp alla bilder jag vill nu eftersom han ska formatera om den och sätta in nytt minne m.m
jag har gjort två dagar hos anki och nossans blommor nu och jag verkligen älskar de.
alltså 10 timmar känns som 3. jag vill verkligen vara kvar, vill verkligen ha ett sånt här jobb.
snälla GE MIG!
visst är jag jätte glad att jag har ett jobb men nu vill jag faktiskt göra detta..
ska börja knåpa min ide till brev till olika ställen!!

Jag saknar även skolan och de tre guldkornen.. <3 <3

denna kväll ser ut som följande.
1. dra mig från datorn.
2. sätta på en maskin tvätt.
3. röja undan i köket. (så vi kan sätta upp bordet när fredrik kommer hem.
4. Slå in några klappar.

tror ni jag hinner detta på en timme medans fredrik tränar?
han åkte nu.

nu hoppas jag att jag kommer uppdatera liite oftare som jag tjatat om..
//


Kommentarer
Postat av: Carolina

Kul att du trivs så min lilla puma! Kan inte säga det nog mycket men SAKNAR dej! Blev nästan lite tårögd när jag läste ditt inlägg om avslutningsdagen - att säga hej då har väl aldrig varit jobbigare :( Men vi ses förhoppningsvis snaaart igen <3 Puss lovely!

2010-12-22 @ 22:02:43
URL: http://liinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0