uppdatera

Då sitter jag i vårt lilla data rum och försöker uppdatera min fitt telefon.
KÖP ALDRIG XPERIA X10. i någon form!
Jag som är så tekniskt tycker ju att de bara sak va att sätta i usb kabeln i datorn och telefonen för att man ska kunna föra över musik och bilder hur som helst. men ikke.
1. man måste visst ha ett visst program för att datorn ska hitta telefonen.
2. man måste ha senaste uppdateringen på telefon jävleln.
och där är jag nu. eftersom datorn inte hittar telefonen i anslutningen så håller jag nu på att laddad batteriet till telefonen då de va tvungen att va MINST 50% laddat.
hur i helvete ska man veta sånt.
tacka vet jag för bara några månader sen då allt gick mycke bättre med dessa mobiler...

och nu har jag pratat en liten stund med fröken dahl om nyår, och denna händelse har ju inte alls blivit som vi tänkte från början.
såååå trist verkligen.
men vi hoppas ändå att vi kan bli lite folk ändå..

ska iaf klä på mig för en promenad till lillepissen och sen till solen en stund.
och senare hem till mor och klänningen om hon är hemma.. =)
börjar bli lite stressad nu faktiskt. =)

sen ska jag kolla upp en liten sak för en överaskning! whieeee va roligt om vi lyckas!

//



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0