vaken!!

inte helt okey att uppdatera telefonen när den helt plötsligt ändrar allt,
tar bort vissa nummer och programm osv..
phuu men de stog säkert någonstans innan jag gjorde de.. haha
otekniskt? ja, jag vet.

nu ska jag gå bort till gymmet och möta upp malin och meja, thomas kanske oxå är med? vem vet..
sen springer jag bort till solen och sen ska jag hem till mor, klänningen måste bli klar. =)

och ikväll när fredrik kan hjälpa mig eller om jag får något hett tips utav malin ska jag fixa lite låtar in i mobilen.. =)

nu gick jag..

//


Kommentarer
Postat av: Carolina

Duktiga du som uppdaterar så jag vet vad du pysslar med ;) Trist det där med nyår men hoppas att ni får kul det som blir!!!! Saknar saknar saknaaaar!!! <3 Puss gomman!

2010-12-28 @ 20:14:29
URL: http://liinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0