ALLVARLIGT!!!!

Nu är de bara lägga ribban liiite högre för varje vecka..
Jag fick ärligt talat en chock..
i onsdags va de 4 veckor sen jag och frida startade våran lilla tävling,
så vi mätte alla mått igen...
och de va helt otroligt roligt..
Vissa delas stog kvar på samma soffror,
 jag har känt att armarna blivit fastare liksom..
De stora chocken är:
Midjan -6,5 cm
Magen -11 cm (där man är störst)
Rumpa -6 cm
Så nu är de bara lägga en rem igen så man iaf minskar lite till..

Sen tänkte jag komma med lite bilder från i lördags.. =)


Vi började dagen på Ikea..
Här är en korg inte en hatt, men de gick bra ändå. =)

         
1. Frida & Susanna 2. Sofia & Hanna 3. Rickard, väldigt nöjd med valet.


Förlåt frida, men första gången hon ser en rosa dildo, är inte lätt att reagera bättre!

              
Singstar.
1.Sofia 2.Elin 3.Frida

         
Tre par i bilder.
1.2.3 Sofia & Frida


På väg ut..

LIPZ...
         
1.Carro 2.Frida, Elin & Sofia 3.Me & Elin

         
1.Frida 2.Carro 3.Susanna


Elin & Frida
Fick en vän som jätte gärna ville vara med på kortet.. =)

//


Kommentarer
Postat av: Johanna

Härligt att träning och så har gett resultat. Det måste vara väldigt triggande att fortsätta då =D

Heja Lina!

2010-02-05 @ 13:34:29
URL: http://nojja.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fasen vad duktig du är, GRATTIS =)

Fortsätt så !!

Mätta mig oxå för ett par veckor sedan och när jag mätte en vecka efter hade det i alla fall tagit 3 cm i midjan, det andra stod still men ändå.

Ska köra hårt nästa vecka, denna veckan har legat lite lågt med kalas, möte och grejer.

Ja usch det är hemskt med Nobel, men som sagt så kommer han att må bättre där, det vore hemskt att se honom bli jättedålig...

Men han kommer att bli saknad av många !!



Trevlig helg på dig !!

Kram

2010-02-05 @ 15:21:24
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Linda

vad kul att du läser min blogg:D:D!! zumba passet gick as bra idag faktiskt!! va jätte nervös men många gillade det så det blir på fredag igen, fast samma tid tyvärr :/.

2010-02-05 @ 20:25:24
URL: http://spanis.blogg.se/
Postat av: Mia

Guud!! att du har gått ner så mycket i mått. Hur gör du?? Lär mig!!! ;)



Kram Mia

2010-02-10 @ 20:53:42
URL: http://spaaniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0