Fuck mee!!!!

Detta lilla ut tryck har mer eller mindre blivit ett stort asgarv varje gång.
jag råkade kläcka de en dag med fröken frida.
jag har för mig att de va när något va negativt och jag bara Fuck meee..
jaja de är sånt som kan hända...

Sen har jag ju förälskat mig i Greys.
men nu ännu en till Box som ska genomlidas...
SEX AND THE CITY!
säsong 1-6 i samma skolåda.
Linda är en ängel.
Tack tack tack.
dock måste den nog köpas till min egen hylla oxå..
Så säsong 1 är snaaaart klar.. =) typ 5 avsnitt kvar. =)
älskar dessa serier...







Denna underbara serien kommer mig att tänka på sitt eget lilla liv.
kan man ha de så här liksom. egentligen!
eeeee
lite kanske....



Jag och frida pratade om idag att vi skulle börja med söndags träffar.
annars brukar vi fyra aldrig träffas utan att de Inte är något annat, eller hur ska jag säga..?
de ska bli så roligt.
bara träffas, fika, tjöta och sen bara åka hem liksom....
de behöver ju inte bli alls mycke bara för de. utan som nu, träffas vi alla kanske en gång i månaden knappt och då är de alltid något annat som ska göras..
Härligt.
och nu behöver vi börja planera london, sp vi inte står där och inte vet vad vi ska göra.. haha

NU kom fredrik hem på lunch..
Puss

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0