Keys!!!!

dom där nycklarna alltså..
varenda vrå inne är letat i.
men inte upphittade..

sen har vi ju letat ute som två idioter.
men jag har en teori..
Jag har haft dom i handen, låst bilen.
ska ha lagt dom i fickan men liksom missat fickan.
sen kom de massa snö på natten,
och på morgonen röjde grannen bort snön med traktorn,
så jag tror dom ligger i den STOORA snöhögen..
så de finns bara lite att vänta på..
Snö försvinn, snö försvinn..




Fredrik letar efter den i snön runt bilen och upp mot trappan.
så här låg vi i typ två-tre timmar totalt...


och här är då fredriks nyckel.
och han gjorde en special tillverkad nyckelknippa till mig..
Så snäll han är..
för de blir ju liite jobbigt om denna oxå försvinner... =)

//


Kommentarer
Postat av: Sandra

hahahaha. tror du jag skulle kunna få en sån där också? :P

2010-02-12 @ 22:46:20
URL: http://newf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0