Läxa nr 1??

12 Feb.
Hade släktkalas som sagt i fredags.
jag är såklart fortfarande supernöjd med mina presenter.
En Stekpanna/gryta/ugnsform från Jamie Olivers kollektion.
En elvisp från Boch.
60 Pund till London resan.
Jag fick verkligen de jag önskade mig.
Får ju inte glömma blommorna jag fick oxå!
Tack så otroligt mycke.

Paketöppning




Söta Saga!
         

Snart går hon alldeles själv!



13 Feb.
Min 23e födelsedag i livet va kanon.
på morgonen åkte vi iväg till Lichöping för att ta foto till mormor i födelsedagspresent.
och lite annorlunda blev de för mormor va med på kortet.
så huvud ändamålet va att ta på oss alla kusiner ihop + Hugo & saga.
alltså alla barnbarn & barnbarnsbarn + Mormor själv.
sen frågade hon om vi ville ta något mer så då tog alla syskon par ihop och även några kort på 4 generationer.
och detta va ju lite inproviserat så mamma hade ju inte tänkt vara med på kort alls,
så vi fick fixa ihop lite med hennes kläder,
tror de blir kanon faktiskt. jag tror inte de kommer synas vad de är hon "har på sig". =)
Jag och mina 3 syskon tog ett syskon kort i julklapp till mor & far 2008. men detta kommer nog bli mycke bättre. hon va huur bra som hellst,
andra roliga "ställningar" än bara som på ett skolkort som han vi tog hos förra gången gjorde.
Så imorn kväll så kommer vi alla sitta klistrade vid datorn för att titta på alla kort och bestämma oss. =)
Sen gick vi hem till Kusin Sandra och fikade.
måste bara säga en gång till.
GUUD VA FINT.
tänk vad annorlunda man tycker egentligen från de att när man själv flyttade hemmifrån 2006 och nu!
Jag hade nog gjort helt annorlunda omman hade flyttat ni likspom..
Jätte fint har ni de..


Fredrik & jag på Olearys

När jag anlänt hemma igen blev de inte så mycke.
tittade på Yes man, med jim carry.
underbar film juh. nästan så man måste fixa in den i dvd samlingen.
och sen va de bara att fixa sig för att åka till frida och sen vidare till trollhättan för lite mer tjöt och så.
Fick en liten present av tjejerna.
de där shampoot och balsamet jag har tänkt köpa utav frida huuuur länge som helst..
TACK SÅ MYCKE GIRLS!
Nu kan jag inte längre klaga på dåliga hårdagar! =)

bilresan till trollhättan e nog den roligaste jag vart med om på länge. jag  och frida skrattade nog i ett hela vägen åt Fredrik & Joels rapp..
Sen satte vi oss på Olearys och dit kom även Hanna, sara & emma.
Hade jätte trevligt och framför allt rooligt.
Och efter en stund gick vi bort till Butlers för lite dans. =)
Och sen självklart Natta maten på MAX!

         
Vi tre hos frida

         
Vi fyra hos frida

    

    

Sen de där man förmodligen aldrig kommer lära sig.
man tycker inte att man är riktigt såå full.
men kl 05,54 vaknar jag av att jag bara känner att magen snart exploderar.
rusar till toa och ja...  bläää
hände sisådär fyra gånger till.
bara akut så..
Fredrik försökte trösta mig med att de säkert va maten jag åt somva dålig.. =)
söt han är.
men just nu mår jag helt okey, känner ju i halsenatt de är konstigt men oxå att magen strejkar lite, vågar inte äta som vanligt..



Nu blire en duch och sen lite handling.
sen ska jag hämta en tårta tills imorn.
Ha en underbar Alla Hjärtans dag!

//


Kommentarer
Postat av: sandra

hahahha, jag brukar skylla på dålig slödryck :D

men dålig mat.. hm ,varför inte ;)

2010-02-18 @ 18:56:35
URL: http://newf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0