Ny favorit!

Efter jobbet igåt hittade jag en ny favorit...
Får ju fördriva tiden med något när fredrik är iväg och spelar tv spel till 05 på morgonen..
Den innehöll mycke gottit.. =)

THE UGLY TRUTH



jag kom på mig själv flera gånger när jag skrattade högt..
skratt, liite tårar, myyycke kärlek..
en kanon girl movie helt enkelt..

SEE IT!!

Nu blir de ombyteefter jobbet, och laddning inför melodifestivalen.
jag e lite delad om kvällens delfinal.
hoppas nog på Ola, Jessica eller ....... hon från idol..
(hennes namn bara tappades här vid datorn...)

Så de blir nog en tripp till frida om jag orkar.
eller hemma själv kväll igen, fredrik spelar ikväll oxå.. =)

hoppas alla andra får en kanon lördag.=)
Jobb imorgon söndag 8-14. Skön passet. =)

//


Kommentarer
Postat av: Linda

typiskt att du ska ha kalas =( ! men vi får väl se om vi kanske får ha det några mera gånger :D! sitter och kollar på " THE UGLY TRUTH" nu ;D hoppas ja gilllar den lika mkt ;D hihi! ha en toppen helg tjejen :D puss

2010-02-06 @ 18:39:22
URL: http://spanis.blogg.se/
Postat av: Linda

heej =)! jag har två olika bloggar för den ena är bara en"sport blogg" där ja prata om träning mat och viktnedgång, den andra bloggen tjatar ja bara om annat :P ;D

2010-02-09 @ 07:36:48
URL: http://spaanhis.blogspot.com/
Postat av: Linda

Vad händer om tre veckor =))??

ja, min på armen ska ju fortsätta hela vägen upp så ska det bli massa änglar och sånt där hade jag tänkt mi men det kostar så mycket. Sen vill ja ha hela sidan vid revbenet också. men som sagt kostar :/. Du kanske har förslag om mål :)??

2010-02-09 @ 13:04:00
URL: http://spanis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0