Pricken över i:et

Denna veckan började rätt tufft.
Först och främst att de va måndag, jääätte långt till den lediga helgen.
men oxå att de är tufft på jobbet just nu.
Vi har en tjej som "gått in i väggen" kan man väl kalla de.
och en tjej som är gravid + har fått ms. behöver jag säga mer om de.
och igår kom ju ännu en tragedi,
dom två svenska soldaterna sopm blev skjutna i afganistan.
en utav dom var min arbetskamrats, svägerskas pojkvän..
lite långsökt men de känns i hela kroppen, man vet hur ont de gör när någon försvinner så.
så på vårt lilla måndsagsmöte så började de med tårar.
(eftersom jag inte kan se någon gråta så börjar jag ju oxå..)


sen gick hela dagen förbi, lite stress, handling till middagen, en powernap i soffan innan träningen.
som igår blev spinning.

men de va inte riktigt min dag för spinning. de gick liksom inte fullt ut.
de kändes som om jag bara tramdade saktare och saktare.
och sen nästa smäll.
sista låten under spinningen är en sån låt som man kommer stanna upp varje gång man hör..
men visst bara till massa fina tankar förståss.

You Raise Me Up.
så dagen slutade nästan i tårar oxå.

Och nu sitter jag här, min lediga dag, ska nog ta en liten promenix till mor. =)
bara äta frukost först...




Helgen blir fullt ös. 
Fredag:
kalas för mig och Hugo ihop.
Lördag: Min födelsedag, men då ska vi ta kort, alla kusiner och kusinbarn.kan jag väl skriva! =)
och sen på kvällen vet jag inte.
Söndag: plånboken är ju inte fet just nu så alla <3 dag får väl vänta lite.. =(



Nu ska jag hänga upp en tvätt jag satte på igår kväll innan jag gick och la mig.

Ha en bra Tisdag..

// 


Kommentarer
Postat av: Sara!

Nu har jag koll på din blogg också! =)

Ja de är hemskt när saker man inte kan göra något åt händer runt omkring en. usch!

2010-02-09 @ 11:17:04
Postat av: Sandra

Usch vad mycket skit det händer omkring just nu...

Hemskt när någon går bort som sagt, man har ju känslan och det är obeskrivlig...

Den där låten kan jag heller inte höra, eller Coldplays eller Håll mitt hjärta, så stänger jag av eller går därifrån, annars kommer tårarna med en gång !!

Hoppas du har haft en skön ledig dag och att veckan bara blir bättre, är ju snart kalas =)

Kram

2010-02-09 @ 17:18:57
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0