Som nytt...

jag älskarlånga fina naglar.
inte föör långa men så de blir fint på handen.
och eftersom jag är en nagelbitare är de alltid roligt när jag kan måla naglarna. jag målar dom inte när jag bara har lite nagel, för då tycker jag att fingrarna ser ännu mer korviga ut.
men nu har jag fått ut naglarna lite igen. tre utav tio är fortfarande i faro zonen för att inte få målas, men kan ju inte lämna dom..
så nu har jag målat och filat.. =)
hehe...

och nu ska jag skotta mig fram till bilen så jag kan åka till jobbet.
bara att klä på sig.. =)
ikv efterjobbet blir de nog lite hockey i hallen..
=)
får ju följa vårat hjärta i kvalet..

Ha en skön fredag!

//


Kommentarer
Postat av: Johanna

Icke nagelbitare har nog svårt att förstå oss när vi är jätteglada åt att ha, vad vi tycker är, långa naglar.

Håller tummarna för att dina tre sista växer ikapp sig ;-)

2010-02-19 @ 11:17:57
URL: http://nojja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0