Yes, Yes, Yeees!

Seriöst.
Jag måste helt enkelt tacka peter & sanna för detta mysterium.
Vi bestämde precis med dom att dom ska komma hit ikväll och titta på film/spela lite spel ev.
och efter morgonen här hemma va jag tvungen att städa toaletten och fixa lite där.
och då..
helt plötsligt.
klirrar de till i toarullspåsen som jag skulle ta bort.
och MINA NYCKLAR LIGGER I DEN!
helt jävla otroligt.
att vi inte märkt de när vi tagit ur andra rullar, dom måste ha hamnat i en rulle liksom.
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
SKÖNT!

Uppdateriong om 13 Februari kommer om en stund..

//


Kommentarer
Postat av: Mamma

Gött att dom är hittade. Kram Mamma

2010-02-15 @ 22:56:32
Postat av: Lina

ja. huur skönt som hellst. =)

2010-02-16 @ 10:09:45
URL: http://lina87.webblogg.se/
Postat av: sandra

hahahahhaha lyckat :D men skönt att dom kom fram till slut iaf :)

2010-02-18 @ 18:57:42
URL: http://newf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0