Kära barn

efter en dag i soffan e man sjukare än innan känns de som..
herre gud!
Torsdagens jobb va ett rent helsikke, jag snöt mig var 4 minut, utan resultat, bara vatten liksom..
Fixade så jag slapp jobba ikväll, så underbart,
men frågan är om man inte bara blir "sjukare"???

Så idag har jag inte gjort något, snytit mig typ 300 gånger, tittat på tv, fått i mig lite föda, börjat om på Greys 5.
och så försökte jag mig på lite "hemma träning"....
Lite utfall, Lisas Rump & lår dödare, Gädd hänget har fått lite motstånd
och den största skurken, magen & sid fläsket..

som tur är blir man liksom inte anfådd, för då hade de inte blivit så bra..
Då näsan e som en stor betong fabrik som vägrar släppa, med näs spray!

Så ikväll, hade vi tänkt gå på Avatar.
men som alla gånger innan vi tänkt de, så blir de inte av..

Blir helt enkelt mat & en film hemma!!



Hoppas ni får en trevlig fredag!!

//

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej, jag vill också gå på den filmen. Ni tar väl med mig??? Kram Mamma

2010-01-09 @ 00:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0