Mitt nya godis..

helvete säger jag..
Jag har kommit in i en svacka, milt sagt.
Förs på backningen, och igår när jag skulle till jobbet hittar jag inte mina nycklar.
fick ringa mor typ 5 över och jag började 15 över. kom 4 minuter försent men de blev nog bra.. =)
jag har letat ÖVERALLT. tydligen inte eftersom jag inte hittar dom men.
Jag låste bilen, gick in hemma och började laga mat.
Vi har letat ute i snön, i kökets alla lådor & skåp.
i sovrummet, i garderoben, i alla fickor, i byrån.
i alla skor, jackor även den byrån, i källaren
och på alla andra J*vla ställen..
Vart fan e dom...
Fredrik ska försöka låna en sån metall sökare utav firman, så man kan leta ute i snön lite bättre..
Men man får visst inte använda dom egentligen utav lov från någon myndighet,
men får han låna den så kanske nyckeln hittas i snön...
Önskar att de skulle gå att sätta gps på ALLT ALLT ALLT, plånbok, bankkort, nycklar, kläder osv.
Så man alltid kan hitta de man vill ha..
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Sen har jag mitt "nya" liv oxå..
de där med sötsuget just på kvällen till tvn är ju mitt stora problem, men jag har nog hittat ett botemedel.. haha

En Smoothie.
denna innehåller:
En halv Banan, lite jordgubbar, lite hallon och lite blåbär och Lätt vanilj Yoggi! =)
mumma..

Bara mixa och sen e de klartt!!

Nu ska jag leta LIIITE till.
Måste verkligen ha dom..

Trevlig helg..

//


Kommentarer
Postat av: lisa

Snälla rara Lina. Slarva inte bort dig själv ;)



Ha en bra helg nu söt!

2010-01-29 @ 16:51:52
URL: http://donotstopmenow.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja det blev najs med den mattan framför bänken =)

Nä vågade inte sväva ut allt för mycket men nästa gånga kankse ;)

Trevlig helg på dig/er oxå !!

2010-01-30 @ 10:44:10
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0