Mix Match

Onsdag och en dags ledig het..
jag har börjat med att röjabort skit, tänkte ta julen oxå, men orkar jag de??? haha
sen ska jag nog ta en promenad, en solning, och låna mammas symaskin.. =)
lite grejs som "måste" göras, men kommer man ta tag i de..

jobbet är rörigt och lite halv irriterande, men va fan.
bara att bita ihop???

Tävling:
Jag och frida har inlett en tävling, mot varandram egentligen mot oss själva, men iaf.
vi har mätt varenda kroppsdel, och antecknat.
och nu är de bra mat och träning som gäller.
kan de va detta som behövdes??
de värsta är ju på kvällen liksom, till tvn..
sen den som har fått bort mest cm totalt vinner och den ändre får straffas.. =)
hur eller vad vet vi inte..
=)

Detta blev ett väldigt ointressant inlägg egentligen, men har inget direkt att skriva om.

Så nu blir de att hänga tvätt..

//


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det låter som en bra utmaning =)

Önskar jag hade någon att mäta emot så man fick lite press på sig men jag ska försöka köra på ändå, vill jag så kan jag det såg jag i höstas men man vill bli av med mer så nu jäklar !!

Kram & kämpa på

2010-01-13 @ 18:30:13
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Lina till Sandra

Jaa. man vill bara få bort skiten.. =)

jg e nöjd om sid handtagen på magen kommer bort och lite insida lår.. =)

de jobbas på för fullt. =)

Trevlig helg!

2010-01-16 @ 10:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0