Så jävla pissigt..

Hela denna dag bara förstördes på två tusendelars sekund..

Från kl 08-18,20 har dagen vart kanon. 100% 
allt har flytit på som sjutton, inget problem, hunnit med mer än jag borde liksom.. =)
Sen när jag slutade skulle jag iväg till frida och sen direkt på Spinning...
Tror fan på att de inte kan vara bra en hel dag..

Backar in i en arbetskamrats bil på personal parkeringen.
hela högersidan på hennes kofongare blir mos. typ..
Jag DÖR!
först och främst så jävla pinsamt, och sen så jävla dumt och onödiga pengar..
menmen.. blir väl typ 3000 i självrisk eftersom jag måste ta de på våran försäkring!?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Vill bara lägga mig under täcker och aldrig mer visa mig.

London ser ju jävligt ljus ut förtillfället...

//


Kommentarer
Postat av: Johanna

KRAM!

Så typiskt att nåt ska hända, men alla måste vi råka ut för det nån gång =)

Men det är sura pengar...

Kolla annars vad det kostar att laga utan att gå genom försäkringsbolaget.

2010-01-26 @ 08:09:43
URL: http://nojja.blogg.se/
Postat av: Lina

Aa de kan man ju göra..

tur i oturen är ju att vi är bekanta med henne. min andra mamma när man växte upp typ. =)

aa lite pengar att kansta bort har väl ingen dött av.. haha

om ett tag kan jag väl skratta åt de..

2010-01-26 @ 09:45:07
URL: http://lina87.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Neeeej stackare! inte kul alls :s men det löser sig! :)

2010-01-26 @ 23:50:05
URL: http://newf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0