Underbar och älskad av alla.

En stund senare har de hänt..
Köpt blomster arrangemang.
Blev super kär i en stol. (bild kommer)
Åkt till Söne och släppt en tår..
Planerat kalas via telefon.=)
Besökt farmor, hon stickade raggsockar och så fick jag två mattor. =)
Bjudit moder på lunch.
Städat upp i köket.
och nu här igen. =)

Anki på Nossans blommor är duktig.
Kanske kan fjäska till mig något av min sambo när jag fyller år.. =)


Den är inte riktigt klar här men de blev jätte fint!


Den fina men tråkiga platsen..
Grattis i efterskott älskade moster Carina.

//


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken fin ni köpte till mamma.

Känns så hårt och overkligt att se graven,

så jäkla orättvist...

Men som du skrev, det är fint där !!



Den där stolen var ju grym, den ska du lätt se till att få i födelsedagspresent =)



Kram

2010-01-26 @ 19:00:09
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Lina Till Sandra

de är så jävla sjukt orättvist, de värsta är, tänker man på de för mycke så blir man bara så jävla arg, påallt..

jaa den är häftig.. =) annars blir d eväl en till mig själv.. =)

Kram

2010-01-27 @ 17:19:09
URL: http://lina87.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0