Vad får man lov att begära???

I veckan som vart nu så har vi haft möte å så på jobbet.
Jag fick veta att Måndag vecka 8 blir jag fast anställd.
Huur roligt som hellst.. jag ville bara jubla..
men vi har fått ett nytt schema på detta, och jag tycker inte de är bra..
jag har verkligen uttryckt mig om vad de är som jag tycker är jobbigt med de,
men bara för jag inte började gråta eller att jag har barn som måste tas om hand så känns de som om dom inte tog mig på allvar...
Ska jag behöva va grinig på jobbet varje onsdag & torsdag för att jag är obekväm med arbetstiderna.
Sen att jag inte direkt har en jätte bra anledning till att jag vill byta tid varannan onsdag eller torsdag.
Varannan vecka vill jag bara ha en tidig tid.
alla andra ficjk ju som dom ville ju.....
Ja ja.. man får väl vara glad för de fasta heltidsjobbet så länge..
Hur mycke får man ställa krav??

Nya schemat!
Månad: 8,45-18,15
Tisdag: Ledig
Onsdag: 10,15-19,35
Torsdag:12-21,15

Fredag:10,15-19,35

Måndag:8,45-18,15
Tisdag: Ledig
Onsdag: 10,15-19,35
Torsdag: 12-21,15
Fredag:8,45-18,15

De jag stör mig på är VARJE onsdag & torsdag.
Jag har verkligen inget emot att stänga varken butiken eller spelet. det är inte de.
MEN. jag har fastnat för pass på gymmet och de ena passet är på onsdag kl 18. och de andra på torsdag kl 19.

jag vet att de har vart prat om att chefen ska betala gym kort,
då hade de inte rört mig om jag inte hade kunnat utnyttja de liksom.
men nu när de inte är så utan man lägger 400 kr i månaden och man kommer bara hinna på just pass en dag i veckan....



Ne Slut på de tråkiga..
Hela förra sommar & höst, hade jag "massa" saken inplanerade som man bara gick och väntade på.
och nu är vi i samma sits att vi inte har något att se fram emot,
så nu jävlar händer de grejer igen..=)

Jag, Frida & Sanna ska fara till Elin i karlskrona 12-13-14 mars.
vet ej vad som väntar där, men ska fira våra födeledagar som ägt och äger rum i närheten..
så lite fest, och kolla hur elin har de..
Ska bli såå skoj..
Så slipper hon alltid åka hit så fort vi ska träffa henne...

Ännu en tripp som är planerad..
Jag, Frida, Hanna, Sofia och en tjej till som jag inte riktigt vet vem de är.
har bokat en weekend till london i April.
De ska bli så roligt verkligen, shoppa, slappa, kolla runt, =)
Jag som ALDRIG flygit eller varit utanför nordens gränser, så kommer detta bli en riktig grej för mig..
Håll tummarna säger jag bara!

              

Idag har jag faktiskt pallrat mig iväg till gymmet.
40min walk/jogging på bandet plus 8 Övningar för mage/rygg & armar.
och sen en efterlängtad solning på 20 min.



och nu e de dax för lite lunch med fredrik & sen börjar jag jobba 17-21 idag. hmm..

Trevlig helg.
//


Kommentarer
Postat av: lisa

först och främst måste jag bara säga grattis. härligt jobbat Lina.

Sen de här med schemat, antar att de utnyttjar din snällhet, inte ok men tyvärr är de så ibland. har inget konkret tips till dig men tycker du kan klaga lite på gymmet att passen inte ligger bra till, vet att mpnga andra tycker samma. mor tex är jättemissnöjd över det nya schemat och hon har sagt till mimmie. sedan med hemköp, tuffa till dig lite. försök iaf!



bra att du har saker att se fram emot i vår, sånt kan väga upp de stunder när de känns tungt!



har varit lite off i veckan men de har hänt många saker som påverkat detta.



vi hörs!

2010-01-22 @ 13:49:28
Postat av: Johanna

Du får se till att dom lägger några träningspass på morgonen/förmiddagen. Så hinner du träna innan jobbet istället =D

2010-01-22 @ 16:14:34
URL: http://nojja.blogg.se/
Postat av: Sandra

Grattis till jobbet :)

Synd bara att du har fått sådana skittider :(

Skoj att ha en massa tripper att se fram emot,

det gör allt mycket lättare :)

Speciellt London, så maffigt & skoj !!

Ses vi imorgon på lunch hos mormor?!

Som sagt en sådan där skitdag imorgon igen :(

Usch....

Kram

2010-01-23 @ 09:22:27
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Gunilla Andersson

Stort Grattis till jobbet!!!jätte roligt :o) får alltid höra av de (som vet att vi känner varandra å så) att åå Lina på hemköp e så söt o alltid glad å alltid snygg i håret:o) hon är sååå guuullig de du hihi!!!



ååå åka till London jätte kul du kommer inte att blir besviken ha de bäst kramkram

2010-01-23 @ 12:08:12
Postat av: Lina till Alla

Ni alla är toppen.

jaa de blir nog till att kolla om något pass på gymet funkar att ändra.. =)

Efter min BAJS dag idag oxå så va de härligt att läsa detta..

ja dagen igår kommer alltid vara hemsk, fast inte lika hems som "the big day" fyyy..

skönt att folk tycker man ser bra ut i håret, och e trevlig. alltid kul att höra.. =)

Guld till er.!

2010-01-25 @ 21:21:23
URL: http://lina87.webblogg.se/
Postat av: Lina till Alla

Ni alla är toppen.

jaa de blir nog till att kolla om något pass på gymet funkar att ändra.. =)

Efter min BAJS dag idag oxå så va de härligt att läsa detta..

ja dagen igår kommer alltid vara hemsk, fast inte lika hems som "the big day" fyyy..

skönt att folk tycker man ser bra ut i håret, och e trevlig. alltid kul att höra.. =)

Guld till er.!

2010-01-25 @ 21:22:10
URL: http://lina87.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0