ny friss!!

då har jag förnyat mig lite..
en vecka sedan, måste säga att jag inte riktigt vant mig än.
men nöjd är jag definitivt..

Inte bäste bilden men jag är ingen ego korts tagare tyvärr. =)


sista veckan på semestern och jag har haft lite panik men varför?
har inte gjort speciellt mycke eller joo egentligen.
vart på stranden med vänner, lite på kusten, grejat hemma i garaget o i källaren, vart på borås djurpark, och ska till skara sommarland. =)
men semester är väl inte att stressa??




         


Elefanterna va tvungna att lyfta snabel och ett ben innan dom fick springa runt och leta i muren efter mat.. =)

    



tjing tjing...

//


Kommentarer
Postat av: Sandra

Snygg som vanligt kusin =)

Ja det är konstigt det där när man har semester, man stressar och ska ha så himla mycket gjord...

Vi är inne på första veckan men det går fort, har inte fått jobbångest än riktigt =)

Ha det bäst !!

KRAM

2010-07-21 @ 23:08:50
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Sánna B

Frillan är snögg:) Men kolmården kan jag inte i min vildaste fantasi glömma :/ Jag vill med dit :D

2010-07-23 @ 22:25:11
URL: http://sannaberggren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0