Svettigt...

motivationen på väg upp?
njaa jag kan tro de. och jag hoppas.
mitt mat schema går helt okay faktiskt. följer de inte till 100 men jag äter iaf frukost, lunch middag och ett mellanmål utav två.. sen är de ju de dära med sockret på kvällarna..
visst är fruktsocker bättre än lösgodis & glass va?
igår blev de jordgubbar.. mmmm

kom precis in från en jogg runda. till päronen och tillbaka..
vissa stunder tar de emot i benhinnorna, men bara bita ihop som man alltid vart uppväxt med från pappas sida.. haha (men jag varvar ner då de är som värst o börjar jogga igen)

idag då?
de ska bli strålande sol och 24 grader runt 13 tiden. och då jävlar ska de bli premiär för mig både för standen och vattnet...

(HELVETES JÄVLA FAN. DE GÅR INTE LADDA UPP NYA BILDER JUST NU.)

Gå in på Yr.no och sök på staden ni vill veta väder.
tryck sedan er fram så ni får upp time efter time.
wola. huur bra som hellst..
norrmännen är allt bra ibland. ;)

Nu duch och fix inför badet & stranden..

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0