Tack vare er

jag är så otroligt glad för allt just nu..
har tre hela dagar kvar på jobbet innan skolan börjar..
denna dagen har vart sååå långt bort såå länge men nu. nu kommer den verkligen.
jag har börjat se över mitt övriga liv och jag är verkligen lycklig.

jag och fredrik har fått en sju helvetes nystart igen så man kan inte ens tro de, efter allt som har vart..
Jag känner att jag bara har goda och snälla vänner runt mig.
sånna som aldrig skulle prata bajs bakom ryggen på mig.
de stärker en så mycket..
jag hoppas bara inte att jag kommer vara död på helgerna när jag är hemma så jag fortfarande kommer orka med våra bus....

Sen fick jag mig en liten överraskning av underbara Petra igår,
att jag är bokad på tisdag kväll för lite häng må jag tro.
hon säger inte vad och att de inte är någon komplicerat, men de spelar mig ingen roll.
just de att någon bara har planerat något med några människor är mycke mycke värt för mig..
de kommer vara så tomt där efter denna tös som alltid finns där och hittar på gulliga saker.
Jag blir altid lika glad med och av henne..



Här ursäktar vi inte bilderna.
ni är heta.. ta åt er och njuuut!!!

         

            

         

         

Love you girls!!

//


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad gullig du är! :) håller tummarna för dig nu:) KRAM!

2010-08-09 @ 00:25:19
Postat av: frida

sötis

2010-09-13 @ 14:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0