åh vad jag är glad!

idag känner jag mig så glad..
igår va vi på Sex and the city 2.
love that movie.
kommer lätt se den ett dussin gånger till..

idag på min lediga dag skulle jag sova, sova, sova. men vaknar super pigg kl 9. inte kul.
men då har man väl sovit tillräckligt...??
jag har tänkt börja röja i källaren idag,
lägga de som ska sparas, slängas, skickas vidare i varsina lådor..
så kan man andas ut att den delen är klar..
kanske ta kort på soffan och lägga ut den??

Fredrik min älskling. gjorde mig så glad alldeles nyss.
han frågade om vi skulle fara iväg till ikea idag bara för att titta på nya saker..
jag som knappt kan få han att titta på hemsida. åh så glad jag blev..
så de blir en kvälls tur till götlabörg senare.. =)

har redan tittat lite på soffor, bänkar m.m på hemidan. fuck, finns mycket snyggt.
och ännu mer snygga på Em osv.
hittade min tvbänk/förvaring som jag blev kär i... hmm.

ja ne så nu sorterar jag en NY spellista på Spotify så bara Mina favvosar och gamla hits. =)
sen beger jag mig till källaren. =)

So long!

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0