halleluja!!!

jag säger bara en sak.
Naproxen Mylan är dom bästa tabletterna mot mens verk ever.
tills motsatsen är bevisad..
tog två ipren när jag gick upp. trodde änglarna va slut. =)
två timmar senare ingen förändring..
så rotade jag lite i lådan och vipps så hittade jag tre stycken..
hoppade utav glädje och nu är den borta... åååhh kan åka & jobba utan att lipa.. haha

har röjt lite nu på morgonen. fixat & lagt fram kläderna till i eftermiddag & elins student firande..
jobbar bara 12-17 idag.
Lisa den underbart snälla människa tar mina sista timmar.
hur kommer de sig att vi inte har extra personal som VILL jobba!
som jag en gång i livet mer eller mindre bara frågade efter jobb inte ryggade tillbaka när de kom till en??? hmm.

varför ska de alltid bli lite rörigt så fort de blir sommar & varmt ute?
bara för jag drar fram en filt, glömmer av den. tar med en handduk ut, en kudde, en flaska, en tidning..
och nu då?
jo jag har lagt ihop allt på trappan..
jag = världens slarvigaste.

igår frågade en på jobbet mig. om jag ser frammåt.
och jag svarade utan att tänka mig för men de bara kom ett stort fett JA!
med en pust i liksom..
jag har exakt 5 veckor & 3 dagar kvar på Hemköp.. semester V 27-30. sen börjar jag V32.
LÄNGTAR! LÄNGTAR! LÄNGTAR! LÄNGTAR!

nu blir de att borsta gaddarna och sen iväg mot jobbet.
hämta kortet hos mamma, lämna in bikinin som inte passade (en utav tre).

//


Kommentarer
Postat av: mia

Har ni hittat en ersättare till dig? annars får du gärna rekommendera mig. Är ju hemma och är mammaledig till november men jag kan allt ta lite timmar här och var.

kram på dig

2010-06-04 @ 13:56:53
URL: http://[email protected]
Postat av: Lina till mia

Hej.. jag vet faktiskt inte..men hoppasatt dom gjort de.. tror de ska vara Andreas. Deras son.. men jag tycker verkligen du sk agå in och säga till att du finns. för de BEHÖVA massa somkan nästan jämt. så fort de blir en sjuk så faller allt...

gört..

P

2010-06-06 @ 01:15:53
URL: http://lina87.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0