Pengarna ska rulla....

annars stannar världen.
visst? inte sant?

idag har jag fan vart igång.
imorse, tog en promenad med frida.
handlade, gjorde rabarber/hallon paj,
åkte till trollhättan och köpte student present till elin. =)
skulle bara ha köpt ett par träningsbyxor till mig oxå.
men de blev liiiiite till.
en rouch (eller hur de stavas), nya foundations svampar, ett par korta jeans, bara blev kär i dom, och mina nya träningsbyxor.
håller på att ladda kameran så jag kan ta kort och lägga upp..
har även köpt ett par jeans shorts förra veckan och ett oversize linne.. =)

så nu väntar filten på mattan för lite solning.
när F kommer hem ska vi hämta ett bord hos mor & far.
sen blir de step ikväll. och senare blir de grillning!!! mumma..

en annan kulig sak är att jag och fredrik började titta på TRE KRONOR igår. första och andra avsnittet från 1994.. hallå, vilken skit. och den serien ääälskade man när den gick.. hahaha..

bli inte för bruna bara!

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0