ser in i framtiden!

jag längtar verkligen tills allt nytt i livet börjar på allvar.
jag har lärt mig att säga till om vad jag vill eller inte vill till mina vänner..
jag har börjat se mig själv i de första rummet, och de är ju mycke bättre...
känner jag inte för att motionera så gör  jag inte de. känner jag för att slappa så.
och har folk ont utav de så tråkigt för dom.
sen kommer jag väl alltid komma in i en liten svacka om och om igen... men de gör väl alla?

    

Midsommar  planerna blev väl lite som man visste från början..
inget bestämt förän typ i lördags..
men redan på tisdag så havererade sovplatserna, och jag tappade allt sug på vad kusten heter..
sova i bilen? klämma in sig i ett äckligt tält? ringa runt si så där två dagar för att låna husvagn?
NEj, NEj & NEJ!!!!! 



tänk att kunna göra som vännen sandra!! boka en restis och åka en vecka... bara sådär.. fy satan va härligt.
en vecka i turkiet, slippa all stress här hemma..
så nu sitter jag och har tittat ännu en gång till på Ikea.
alla nya roliga saker till nya lägenheten.. jag vill så gärna bara flytta idag..
måla, fixa ååhh gud vet vad...
sen även en kik på apollo ex.
en resa över jul iår? hade vart gott, eller varför inte över nyår?
behöver inte vara  något märkvärdigt men bara lite värme, eller vår väder?
men hur långt bort måste man åka då???

    

Nu ska jag lägga mig i sängen, blir kanske lite läst, men ögonen kommer nog falla rätt snabbt...

//
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0