shoppade..

i tisdags va jag och shoppade...
åhh så kul.
fick med sanna oxå...

men innan vi kom iväg så va jag ett ärende inne på banken.
fick spärrat mitt kort. vi tror någon kan ha skinnat de.
för de va ett företag som drog pengar två gånger på en månad. 689 och 860:- härligt vettu..

detta blev shoppat iaf...



        
Ett stickat linne, ett linne med tryck och en oversize tröja. Alla från GINA!!!



denna skönhet från Vila. ååh blev rätt kär...



klockan är väl bara för snygg.
bandet är i gummi typ och själva klockan är rätt tjock..

    

Denna blev jag bara helt besatt av.
kunde inte släppa tanken på at köpa den..
nu har jag dom b¨da.
och bara 600:-
rea är bra skit.


Nu blir de snabb fix och frukost. blir nog ett jävla ös på jobbet idag..=)

//


Kommentarer
Postat av: Johanna

Klänningen från Vila var jättevacker =D

Ha en skön midsommar.

Kram Johanna

2010-06-24 @ 16:28:30
URL: http://nojja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0