Fuck va roligt man kan ha!

Lördag och ingen gnista just nu!
Frida fyller år idag så de blir lite mat och sen en bio...
Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis

         


Hipp Hipp Hurra, Hurra, hurra, Hurraaa!

om de inte skulle bli så. så har vi blivit bjudna till lägenhets titt i lidköping, med lite eller rättare sagt mycke tjöt.. men är ju lite sugen på den där bion så de blir nog lite taijt med tiden. .=(

Jag borde egentligen ta mig ut och röra på mig.
när de är så fint väder nu.
men här ute finns bara Jääätte långa rundor och de är tråkigt och vända och gå samma tillbaka,
och orkar jag åka in till grästorp och sen gå? hmmm..
jobbigt när man inte riktigt är taggad.
Finns risk för att de blir tv och några avsnitt Sex And The City!
fredrik är ändå inte hemma så finns ingen som klagar om jag tittar på några avsnitt...

Jag har en konstig känsla i magen.
alltså inte värk eller så.
bara en klump liksom.
jag vet inte vad de kan vara.. huur jobbigt som hellst.
hoppas den försvinner snart..
=)
igår åt jag årets första och förmodligen sista semla.
alltså de är inte så gott, varför denna hysteri över semlor..
ggggaahh



Ne nu får de bli lite frukost och sen!?????

Ha en bra Lördag!

//


Kommentarer
Postat av: Mia

Har ätit två semlor i år och jag tycker verkligen att det är jätte gott. Tyvärr så har jag inte fått min absoluta favorit, den med vaniljkräm i. När jag blivit sugen på semla (lördagar) då är ju alltid den med vaniljkräm slut!!! =(

2010-03-06 @ 12:10:03
URL: http://spaaniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0