Säger ifrån..

i detta läget jag är i i livet så finns de många saker som gör mig ledsen, irriterad och helt enkelt förbannad.

Jag tycker de är jääääättte roligt att folk läser mina små rader här och allt.
men som jag känner de så finns de dom som läser min blogg bara för dom är nyfikna,
människor som jag en gång har umgått med och som nu mera inte ens hälsar eller pratar med mig.....

Att folk redan har börjat snacka om mig och fredrik.
jag fattar inte att de kan finnas så jävla mycket roligt i att två människor inte är lyckliga längre!
Varföd ska folk titta på en och hyccha eller hur jag ska skriva.
Allvarligt...

visst kan man lösenordsskydda bloggen med va fan..

Så har ni tagit åt er av detta inlägg kanske ni ska tänka efter vilket som är viktigast.
ert egna liv eller någon annans.
eller bara svälja huvudet och börja leva!

//


Kommentarer
Postat av: Johanna

Många människor drar sig undan när andra mår dåligt. Vet antagligen inte hur dom ska hantera det. Det är ju faktiskt inte speciellt svårt att fråga någon annan hur dom mår. Separationer är inga roliga saker och det man behöver är personer som ställer upp på en om man vill och behöver prata. Ta hand om dig Lina. Tror att du har många att ventilera med, men finns här om det skulle vara nåt. Jag kommer aldrig sluta hälsa på dig ;-)

Kram!

2010-03-25 @ 17:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0