Flyt eller Flytt?

igår va en så sjuk konstig dag.
På jobbet. alla va super glada, ingen direkt sur min på HELA dagen från någon.
allt flöt på som bareden.. härligt..
De började en ny tjej som heter Caroline, som ska jobba extra vid behov och även i sommar!
vi fick vår efter längtade biobiljett och utmanar chark-teamet på minigolf någon kväll de närmaste..=)
hehe
Tips på en BRA bana tack??? (inte Vargön)

Hemma:
när jag kom hem fick jag en CHOCK.
nämner inga namn, men någon har sagt till fredriks föräldrar att jag inte vill umgås med dom för att dom inte hittar på saker som vi gör i våran släkt m.m
och att jag typ tvingar fredrik att INTE besöka dom...
aaaaaa va så fruktansvärt irriterad. och så får man inget svar från personen i fråga...

och nu tror man inte att mitt humör kunde vända på 1 sekund, men hör & häpna.
VI FICK LÄGENHETEN SOM VI VILLE HA.!!
Han ringde och sa de igår, och att vi ska skriva papper och bestämma ett datum för flytt i veckan..
han skulle greja lite innan vi flyttar in.
så vi får förmodligen ett splirrans nytt kök.. =)
och hoppas att vi får tapetsera/måla om i hela & så..
så vi kommer nog inte flytta föran Oktober-November, för dom som bor där nu ska till Australien,
men dom ska va ute 1e September!
de är ett par kompisar som bor där nu så man har ju redan en bild på vad man vill ha och inte ha redan nu...

         



         

Vi vet att vi ska ha en ny soffa, och en i TYG i den moderna serien med divan..
och såklart tapeter & färg.
jag vill ha en wow känsla från folk.
vill att andra ska tycka att de är fint som jag tycker det är hos folk..
Så kanske  ska be Kusin Sandra om hjälp!! =)
Jag/vi vill att de ska va frächt & fint men ändå liite annorlunda och personligt!

Nu en tripp till solen den här dystra dagen, trodde jag skulle kunna ligga ute idag men ikke.
sen till överby med Stina & Elin för avslutnings kläders shopping!

//


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej tjejen!

Du kan oxå fixa massa skoj med dina kort =)

http://www.photofunia.com/

Det gäller bara att hitta ett bra "grundkort"

Kram

2010-05-25 @ 15:52:56
URL: http://nojja.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej kussen !!

Vad skoj att du tycker jag/vi har det fint, glad jag blir ;)

Inte för att jag är något proffs direkt men tycker det är sååå skoj att fixa och dona och ha det fint.

Vart är det ni ska flytta?!

Har missat detta helt...

Har ju inte setts på ett bra tag nu.

Om ni ska spela minigolf och orkar åka till Lidköping ska ni åka till Framäns camping, riktigt najsa banor och bra käk !!

Kram på dig

2010-05-27 @ 07:28:05
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Gunilla

kul att flytta :o) in till Grp?? Ursands Camping utanför Vänersbort e mysig :o) ha de gott kramkram

2010-05-28 @ 13:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0