blir aldrig som man tänkt sig...

nu idag.. är den dagen som  jag skabörja cykla till jobbet..
så kanske jag prioriterar en NY cykel!!! 
har vart ute och sprungit/joggat en stund imorses.. =)
phu säger jag bara.. men snart så, om jag nu fortsätter!

sen är de ju Lady Gaga imorn i stockholm..
som vi SKULLE åkt på. men så blev de inte.. fick sålt min & fridas biljett..
de strulade lite med boende, och varken jag eller frida ville betala 1200 för två nätter.
när man inte hade tänkt de från början liksom.. men så är de..
skönt med lite extra pengar i slutet av månaden (innan lön)

fick köpt mig nya plagg när jag och mamma va i troll i tisdags...
en ljusblå thicha från gina & en mörkblå tunika/klänning från cubus med "spets" i urringningen.. =)

=)
ett hett ämne på jobbet just nu är spöken, demoner och Andar..
Jag tror verkligen på att våra bortgångna släkt och vänner finns kvar här i någorlunda mån.
jag skulle verkligen vilja gå på en såndäring seans eller vad de heter,
men samtidigt kanske man är för nyfiken så ingen "kommer" till mig första gången.
jag/vi (i familjen) har några nära och kära som man gärna skulle vill säga hej till igen, eller iaf se om dom har något till oss att säga...

nu blire att klä på sig och sätta sig på cyklen till hempeköp.. =)

Ha en bra torsdag!

//


Kommentarer
Postat av: Linda

fel fel fel! du kan visst komma på vårat pass vi lär ut stegen innan vi kör. så alla kan vara med :) tycker du ska testa när du får chansen ;D (F)

2010-05-06 @ 12:24:23
Postat av: tillLinda

=D =D =D

okey.. ska verkligen komma när jag kan nästa gång.. men nu kör på FEL tider för mig.. =P

men någongång..

om inte annat om ni kör när jaghar semester.. =)

2010-05-07 @ 08:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0