Pepprad!!!

Att en tidning kunde göra en så pepprad!
taggad kanske jag ska säga så alla förstår.
Linda tipsade om en tidning igår på jobbet, va tvungen att bläddra lite i den under dagen och vips så köpte jag den när jag slutade..
KOM I FORM 69:-
tidningen inehåller ett komplett 6 veckorsprogram med mat, träning & tips.
verkligen super rolig att läsa och att utöva.
om man gör dom hemma övningarna i form av cirkelträning plus att man tar sina promenader/joggning så kommer de nog bli awesome!
plus att maten är super bra, visst finns de alltid saker som jag absolut inte vill eller kommer äta,
men de finns ju massa olika sorters mat så jag kan ju bara välja något annat..

Så nu idag har jag smygtränat lite på vecka ett.
men ska börja på måndag då de blir lättare med dagarna i tidingen/i verkligheten.
jag satt som spikad i tidningen när jag kom hem igår.
fram tills Angelica ringde och fick med mig ut på en promenad runt Ås!
härligt..

Nu ska jag ta lite frukost. blir lite kellogs Special K m mjölk.
och sen innan jobb blir de lite Kesella lätt m lite saft..

//


Kommentarer
Postat av: mia

tycker faktiskt att tidningen ToppHälsa är bättre men jag premurerar på bägge tidningarna.

2010-05-20 @ 14:00:50
URL: http://[email protected]
Postat av: Sandra

Tack söta du ;)

Blir bara så trött på människor som orkar lägga negativ energi på andra men inte sen kan stå för det.

Händer dock väldigt sällan men ändå, nu är det överspelat =)

Den tidningen kanske jag skulle ta och köpa, behöver lite ny inspiration nu !!

Lycka till kusin !!

KRAM

2010-05-20 @ 15:25:30
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Linda

jaaa tycker vi ska bestämma step ;D!!

2010-05-20 @ 15:33:01
Postat av: Anonym

du är så snäll å fin lina :)!!tack för att fina kommentarer från dig. Tycker allt vi ska få dig träningssugen igen :) så vi börjar med stepen som sagt :D massa kramar

2010-05-20 @ 15:51:17
Postat av: Anonym

Okey Mia.. topphälsa. hmm får ta dden nästa gång. när jag tröttnat på denna!!!

tack för tipset!

2010-05-21 @ 09:09:41
Postat av: Jen

Vill bara tipsa om en sida som snabbt ger dig massor av nya besökare! Har använt sidan i ett år och är jättenöjd! :D http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=jemini



Du kan ju testa det och se ifall du blir nöjd! 100 gratis poäng när du blir medlem = 33 nya besökare!

2010-05-21 @ 09:37:31
URL: http://jen.blogaholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0