rörigt oviktigt!

Tisdag igen och jag är ledig..
jag skulle SOVA ut idag.
men ikke. trots sin lediga dag ringer dom från jobbet...
aaaaa får nästan panik.. visst dom frågade efter en nyckel som kan ha försvunnit!
jag vet att jag hängde tillbaka den. till 100. men varför får man ändå dåligt samvete för de?
phuu!

sen att humöret är på topp nu, sen jag va på banken och han sa ja! så räknar jag nästan dagarna som är kvar till 5 Augusti!! Idag 78 Dagar kvar..
sen ska de bli kuuligt igen!

vad ska jag nu göra när jag redan är vaken och fått huvudvärk?
gå ner till city 6 sola? två flugor i en!
lägga mig tillrätta i soffan & se lite på tv.
den har ju vart kass. digitalboxen har inte startat, så igår fick vi hem en ny liten grej som man skulle byta ut. någon sorts strömgrej.
och vipps så va den igång..
eller ska jag vara såå lam och börja om på greys kan inte få för mycke utav den serien. och säsong 6 är ju inte ens på ingång än.. hmmmmm..
kanse ska boka mig på ett pass idag.. hmm eller?
har inte vart på gymmet sen jag vet inte när. fy satan på mig..

från detta till en helt annan sak.

jag blir så trött på människor. visst jag är ju inte guds bästa barn heller.
men varför går de bra att hälsa när man är själv och "låssas" vara trevlig när dom andra inte är med.
sen nästa gång känner dom inte ens till en! helvete. jag hälsar iaf fast de inte är mina bästa vänner.
kan inte förstå varför man vill vara så jävla dum...
Säger jag inget har jag inget sagt eller hur???

ne nu blir de nog en tripp till gräsan.. och solariet.
=)



på återseende

//


Kommentarer
Postat av: Linda

Kom på stepen idag :D??? kommmsii koooom ..

2010-05-18 @ 10:39:06
Postat av: Sandra

Usch vad tråkigt med sådan människor =(

Men skönt att det gick bra med bankgubben, förstår att du längtar som fasen nu till augusti =)

Hoppas du kom iväg på en promenad och solning !!

Kram

2010-05-18 @ 23:04:00
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Lina

Linda: Nästa tisdag. Ska du då? =)



Kusin: jaa jag längtar riktigt mycke. sk abli såå roligt, så nu gör ade typ inget alls att jag jobbar som en tok. =) whiee

2010-05-20 @ 10:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0