Bästa vännerna!!!

ja då har de gått så där lång tid igen efter jag skrev sist..
men de har vart fullt ös i skolan och hemma.
plus att man blir lite bekväm att surfa på telefonen nu och att starta datorn tar alldeles för lång tid.. phuuu!!
dock fungerar de inte att blogga på den!!
packat och tränat om vartannat på min lediga tid..
vill även hinna jobba några timmar då och då men den orken hittar jag inte direkt någonstans!!!

kvällen igår (fredag) va kanon bra och mysig. käkade mat hos helen och fgrida stog för tjattrandet! löv!
sen satte vi igång med tanke verksamheten en aning! =) så roligt ska de bli..

och dagen idag har vart väääldigt förnyande.
har gjort något jag aldrig trodde jag skulle våga.. whiihee.
ska försöka visa er inom kort!!! =D
senare idag blir de ev hockey i hallen.
och änn senare bio & ev Mat ute! =)

Glad att jag har mina vänner!

//


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du får testa att sms/mms-blogga =)

Kram

2010-09-12 @ 17:28:59
URL: http://nojja.blogg.se/
Postat av: jag

Johanna. Och hur gör man de? Jag är lätt den mest okunniga person på alla tekniska saker och ting..

2010-09-19 @ 19:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0